اخبار

آغاز اولین دوره نمایشنامه خوانی موضوعی

آغاز اولین دوره نمایشنامه خوانی موضوعی
سلسله جلسات نمایشنامه خوانی با هدف جلب توجه مخاطب نسبت به این شاخه از هنرهای نمایشی توسط بنیاد آفرینش های هنری نیاوران ازشنبه 8 آبان ماه درسالن گوشه فرهنگسرای نیاوران آغاز می شود.

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینش های هنر نیاوران ، سلسه جلسات نمایشنامه خوانی  با نظارت سیاوش طهمورث بازیگر با سابقه تئاتر، سینما و تلویزیون برگزار خواهد شد و در همین راستا پس از دریافت آثار هنرمندان و درخواست های علاقمندان ، مجموع 16 اثر برای اجرا انتخاب شده که هر هفته روزهای شنبه ساعت 17 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود.

نخستین اثر انتخاب شده که روز شنبه 8 آبان برگزار می شود نمایشنامه "کافیه چند لحظه فقط فکر کنی" است. این نمایشنامه نوشته امیر لشگری است و با کارگردانی مریم عسگری اجرا می شود.

جلسات نمایشنامه خوانی روزهای شنبه ساعت 17 درسالن گوشه فرهنگسرای نیاوران برگزار می شود و از علاقمندان جهت اجرای برنامه و همچنین  شرکت در این دوره ها ثبت نام به عمل می آید. همچنین بازدید کنندگان این نمایشنامه خوانی ها نیز به عضویت کانون مخاطبان فرهنگسرای نیاوران در می آیند و با عضویت در این کانون می توانند به صورت رایگان از کلیه آثار در هفته های آتی دیدن کنند.

۸ آبان ۱۳۹۵ ۰۹:۱۴
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |